Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 21:36:23 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02583 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Pukamäe küla, Kivivare 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Menetlus on saadetud kooskõlastamiseks/arvamuse 
avaldamiseks Transpordiametile Projekteerimistingimuste EELNÕU on menetluse 
sektsioonis TOIMINGUD>SEISUKOHAD JA MÄRKUSED> menetleja ERKI FREIBERG 
täiendusettepanekud 1 ja 2 Lisatud Projekteerimistingimuste EELNÕU märkuse 
failis>

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26963586>  (menetlus nr: 
422312), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister